Jumping out of a plane! Whaah! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Joyce Schutteman - WaarBenJij.nu Jumping out of a plane! Whaah! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Joyce Schutteman - WaarBenJij.nu

Jumping out of a plane! Whaah!

Door: joyces85

Blijf op de hoogte en volg Joyce

19 November 2010 | Nieuw Zeeland, Taupo

Lieve mensen!

Gister was het dan zover! Heb er maanden naar toe geleefd! Ik ben uit een vliegtuig gesprongen! Woehoe! We hebben de hoogste skydive gedaan die mogelijk is in de wereld zonder extra zuurstof te gebruiken. Het was zooo bijzonder! Bijna onbeschrijfelijk..eerst durfde ik niet..ik was okay tot op het moment dat de deur van het vliegtuig open ging. Ik moest als laatste springen en ik durfde opeens echt niet meer..ik moest huilen en bleef maar zeggen: "I don't wanna go!" Maar Mick, de man waarmee ik sprong, was sterker dan mij en hij heeft me naar voren geduwd..toen ik eenmaal op de rand van het vliegtuig zat en mijn hoofd op zijn schouder kon leggen was het okay, toen werd ik rustiger..ik heb mijn ogen dicht gedaan en toen gingen we! Eerst een flip en toen de free fall, wat 65 sec. duurde..super gaaf! Je hebt niet het gevoel dat je valt maar dat je vliegt, echt apart, maar oh zo gaaf! En dan gaat de parachute open en dan zweef je door de lucht als een vogeltje met het mooiste uitzicht wat je je kan voorstellen (een groot meer, wolken, zon, [prachtig landschap en de bergen waar een gedeelte van de film Lord of the Rings is opgenomen), echt adembenemend! Ben zooo blij dat ik gegaan ben!
Voor de skydive hebben we ook nog geraft..dat was ook echt eng..we gingen met de raft(boot) van een 7 meter waterval naar beneden! Wat was ik bang en wat heb ik geschreeuwd, maar het was geweldig! Al met al een erg pittige dag gister! vandaag zijn we dus lekker aan het relaxen. Morgen met de bus weer verder naar het Nationaal Park op het Noordereiland..daar gaan we wandelen, schijnt prachtig te zijn!
2 dagen geleden hebben we een Maori avond gehad.. we vonden dat eigenlijk niet bijzonder omdat het zo commercieel was en we niet echt het gevoel van Maori beleefden, zonde van ons geld, maar goed, dat kan gebeuren..we hebben wel een dans geleerd en dat was leuk!
De tijd gaat zo super snel..nog 4 weken en dan zijn we weer thuis...Ik heb er een dubbel gevoel over..wil graag iedereen weer zien maar ik vind het hier ook zooo gaaf! Nieuw-Zeeland is echt een te gek land..ongelooflijk mooi! We hebben zin om naar het Zuidereiland te vertrekken omdat dat weer zo anders schijnt te zijn...ben benieuwd!
Ik wilde graag naar een wedstrijd van All Blacks (Rugby team NZ)..maar natuurlijk zitten zij in Europa terwijl wij hier zitten, bummer!

Hoe gaat het in NL mensen?

Ik voel me goed, ben happy! x

  • 19 November 2010 - 13:32

    Inge:

    Hey Joyce

    Nog een maandje he...geniet er nog maar lekker van. Hier in ons hollandsche kikkerlandje gaat ook alles goed...echt herfst hier. Thuis gaat ook alles goed en met de kids ook. Gister zijn Chan en Martijn naar Prince geweest samen, dit was supertof geweest.....Prince is nog steeds errug funky...haha

    Tot snel weer he! Liefs Inge

  • 19 November 2010 - 15:19

    Jo:

    Popje, wauw ik vond het zo spannend lezen over je sprong! Ik zag het helemaal voor me!! See you next month <3

  • 21 November 2010 - 16:08

    Natascha:

    Wat een heldin ben je zeg! Goed dat je het gedaan en gedurft hebt!! Geniet nog van je laatste weekjes!! Dikke kus!!

  • 22 November 2010 - 17:56

    Wilma En Pa:

    Hoi Joyce, wij zijn weer thuis. we hebben het echt fantastisch gehad. werkelijk super gaaf en wat een mooi land en bijzondere wereld. Hebben jouw verhaal gelezen. Knap van je dat je gesprongen bent. Doe het je niet na. ben blij dat het nog steeds goed met je gaat en hopen je over 4 weken weer te zien. Geniet nog met volle teugen van de laatste 4 weken. De groetjes van Wilma en je vader. xxxxx

  • 22 November 2010 - 21:33

    Ome Jan Tante Toos:

    Wat ben jij een heldin zeg.
    Wij hadden dit niet van jou verwacht.
    Zo zie je maar weer.
    Nog een maandje en je bent weer thuis maar eerst nog ff genieten.
    Groetjes en veel liefs van ons.
    Jan en Toos

  • 22 November 2010 - 21:42

    Sera:

    Super gaaf een skydive. Ik kan me (bijna) helemaal voorstellen hoe je je voelt, voor die sprong. Super leuk beschreven.
    Kus voor jullie!

  • 26 November 2010 - 20:37

    Mamma:

    Lieve Joyce:
    Aan alles komt een eind. Ook deze reis. Vind het zo leuk voor jou dat je dit mee hebt gemaakt.Bedankt voor het bellen want 3 maanden jou stem niet te horen is best lang.

    Hou van jou.
    xxx Mam

  • 27 November 2010 - 17:49

    Broer:

    Valt me een beetje tegen dat je hebt zitten janken zussie! Ha, ha....nee super vet dat jullie die skydive gedaan hebben!!!
    Dikke kus!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Taupo

Let's go go gooooooo!

Recente Reisverslagen:

22 December 2010

Home sweet home!

11 December 2010

Bye bye Nieuw- Zeeland!

27 November 2010

Onbeschrijfelijk!

19 November 2010

Jumping out of a plane! Whaah!

11 November 2010

Hello Nieuw- Zeeland
Joyce

Hallo lieve mensen! Nog een paar dagen en dan gaat onze reis beginnen! 20 september vertrekken Myrthe en ik voor 3 maanden naar Australie, Nieuw-Zeeland, Fiji en Hong Kong! Volg onze spannende reisverhalen via deze site :). Bye bye! Joyce

Actief sinds 06 Sept. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 16634

Voorgaande reizen:

20 September 2010 - 18 December 2010

Let's go go gooooooo!

Landen bezocht: