Hello Nieuw- Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joyce Schutteman - WaarBenJij.nu Hello Nieuw- Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joyce Schutteman - WaarBenJij.nu

Hello Nieuw- Zeeland

Door: joyces85

Blijf op de hoogte en volg Joyce

11 November 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Lieve mensen,

Een paar dagen geleden zijn we goed en wel aangekomen in Auckland, Nieuw- Zeeland. De grootste stad van NZ en een prachtige stad, leuke mensen, goede atmosfeer! De combinatie tussen oud en nieuwe is erg leuk. Het doet me af en toe denken aan Rotterdam, ze hebben ook een haven en een prachtige skyline. Het weer is een stuk minder dan in Fiji, kouder en wat vaker regen, dus we hebben wat truien moeten kopen.... Vandaag zijn we naar een tof museum geweest waar we zowel over de Maori cultuur dingen geleerd hebben als over de bijdrage van NZ in de 1e en 2e WO. Erg interessant! In Fiji hebben we 2 Duitse jongens leren kennen. Morgen komen zij ons ophalen met de auto en gaan we een paar dagen met ze naar Coral Mundal, een gebied met mooie stranden en hot water pools. Vanaf daar vertrekken we zondag naar Hahei waar we aan onze geboekte bustrip gaan beginnen :D. Volgend weekend gaan we in Taupo boven een groot prachtig kratermeer een skydive doen! Ik ben zooo bang, maar heb er ook zoveel zin in!! Spannend!!!
We hebben in Fiji zo'n leuke tijd gehad, het was vreemd om daar weg te gaan omdat we ons zo thuis voelden bij de familie in Nadi. Maar het is nu ook zo leuk om in NZ te zijn, even weer totaal iets anders!
Het tweede eiland waar we in Fiji naar toe geweest zijn (Tavewa) was leuk, maar wel minder leuk dan Mana (het 1e eiland), we vonden het prima om na een paar dagen weer terug te gaan naar Nadi om de laatste dagen met "de familie" door te brengen.
Ik ga maar weer eens proberen om foto's te uploaden, hoop dat het dit keer wel lukt!

Tot snel!

Liefs!

• 11 November 2010 - 12:37

Hanke:

Wat een leuke foto's (heb nu pas het fotoboek bekeken)! Jullie zijn lekker bruin zeg!! Have fun girlies!

xxxx

• 11 November 2010 - 22:16

Jo:

Oooooh skydive jij lefkereltje. Eerst naar de wc voor je sprong en heel hard schreeuwen!

En de sappige details wil ik graag per mail ontvangen ;)

Kussies lieverd

• 14 November 2010 - 18:37

Tante \dirkje:

Hoi Lievie

hoi je vermaakt je nog opperbest hoor ik wel het gaat nu wel erg vlug dus geniet met volle teugen wij kijken jaloers mee hahah
    nou lieverd nog veelplezier en een fijne tijd.

groetjes en vele kusjes van ons.

• 15 November 2010 - 14:10

Chan:

Hey, ik had helemaal geen mailtje ontvangen over je nieuwe update dus lees het nu pas! Ik dacht al, sjonge duurt wel erg lang voor ik weer wat hoor, ha ha. Maar leuk leuk, Fiji en dan nu N-Z. Ik scheet ook 7 kleuren stront bij de Skydive maar als je op de grond staat wil je meteen nog een x, zo gaaf!!!
    Geniet ervan zussie.
    Love you en a hug for you both. Heb ook de filmpjes bekeken...leuk man.
    X!